jeudi 10 mars 2016

She did a bad, bad thing - Stephanie BOND

Pourquoi je le lis :


C'est une romance offerte par les éditions Harlequin pour faire connaître leurs collections et comme je suis incapable de refuser un livre...

_____

 

En résumé (quatrième de couverture) :


She had always been a good girl…
 
But just once, mild-mannered Jane Kurtz wished she had the nerve to go for what she wants. And she really wants her neighbour, bad boy Perry Brewer. But he’s totally out of her league – until she wins the lottery and decides, once and for all, to change her life. So she heads out to Vegas for the ultimate bad-girl makeover! Poor sexy Perry won’t know what hit him. The woman’s driving him crazy! Perry’s been trying to get Jane’s attention for days, with no luck. Now she’s all alone in Vegas and, well, somebody’s got to look after her. What’s a decent guy to do?

But after he sees Jane in all her new naughtiness, there’s no way he’s going to be able to stop at just looking…

_____

 

Mon avis :


Une romance que j'ai trouvé plutôt amusante, même si je suis pas sûre que ce cela ait été voulu par l'auteur. Sinon cela reste du Harlequin typique : des tas de clichés et des situations difficilement crédibles...

________________________________________________

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire